פיתוח מערכות מידע באמצעות אקסס מבית מיקרוסופט (access)

אקסס היא מערכת מבית מייקרוסופט המאפשרת פיתוח תוכנות פשוטות בהתאמה אישית, אשר יודעות לענות על חלק משמעותי מהצרכים של מירב החברות. המערכת מתאימה ללקוחות עסקיים קטנים ובינוניים המנהלים את המידע שלהם כיום בצורה לא ממוחשבת, במסמכי אקסל או בתוכנה ישנה שכבר אינה מתאימה לצורכיהם, ומעוניינים להשתדרג ולייעל את עבודת העסק בקלות. אחד השירותים שאנחנו מספקים ללקוחותינו הוא אפיון, פיתוח ותחזוקת תוכנות מבוססות אקסס על כל גרסאותיה, תחזוקת מערכות קיימות, הסבת והשבחת נתונם ממסדי נתונים של אקסס ואחרים,בניית ממשקים מאקסס למערכות אחרות.
למה דווקא אקסס?
לאקסס מספר יתרונות משמעותיים שהופכים אותה לבחירה מצוינת עבור בתי עסק וגופים רבים:
– עלות הפיתוח מהירה ולכן זולה יחסית – מכיוון שאקסס בנוי בצורה המאפשרת לקצר את תהליכי הפיתוח , בנייה מהירה של מסכים וטפסים, כלומר זמן הפיתוח מתקצר והעלויות קטנות בהתאם.
– אין צורך ברשיונות – תוכנות מבוססות access זמינות לכל מחשב עם מערכת הפעלה של מיקרוסופט ללא תלות בכמות המשתמשים, וגם עסקים בעלי נפח עסקי גדול יותר יכולים להשתמש בה עם בסיס הנתונים Ms-sql בגרסתו הבסיסית ללא תשלום נוסף עבור רשיונות.
-השילוב בין מוצר מובנה להתאמה אישית – למרות שהבסיס המשמעותי כבר קיים, הפיתוח במערכת מאפשר להתאים פרטנית את המאפיינים של התוכנה כך שיתאימו אך ורק לצרכים של העסק, במקום לרכוש תכנת מדף קיימת אשר לה תכונות רבות שלא יהיו בשימוש ומשמען תשלום נוסף על חלקים מיותרים במוצר.
עולם שלם של אפשרויות
באמצעות תוכנות מבוססות אקסס ניתן לבצע מעקב טוב יותר אחר תהליכים עסקיים – ניהול לקוחות, שיווק, הפקת מסמכים וניהול תזכורות ומשימות. הן גם יודעות לקשר מספר רב של טבלאות ולהציג למשתמש מידע משולב ונתונים מעובדים – על ידי שאילתות, טפסים ודו"חות, באופן הקריא והשימושי ביותר שיוגדר ויותאם לצרכים הספציפיים שלו. בנוסף, ממשק התוכנה באקסס ממדר את הגישה לנתונים ובכך מגן על המידע; עובד רשאי לראות ולערוך רק את הנתונים הקשורים אליו. לבסוף, כל נתון מוזן נבדק על ידי התוכנה המונעת הזנת מידע שגוי, וכן מתבצע מעקב אחר זהות המשתמש שהזין כל נתון לצרכי בקרה.

מתמחים בכם – כל פעם מחדש

במהלך השנים הקמנו מאות מערכות מידע ללקוחות שונים, והקפדנו שכל לקוח יקבל את האפיון המיוחד לו על מנת להתאים באופן המדויק ביותר את המוצר לצרכים של העסק או החברה שלו. בנינו ותחזקנו עבור לקוחותינו מגוון פתרונות מותאמים אישית, שמאפשרים להם להגדיל את הפעילות בעסק הודות לשליטה טובה וקלה יותר על אותם התהליכים שהתבצעו ידנית קודם לכן. ארגון שעובד עם מערכת מידע טובה יכול לקלוט יותר לקוחות בקלות, ולשלוט בנעשה בעסק ביעילות ובקלות רבה; כמו כן, בקרה ומעקב יעילים מאפשרים הפקת לקחים והסקת מסקנות מדויקות החיוניות להתפתחות העסק וגדילתו. לקוחותינו מדווחים כי מאז ההשתדרגות למערכת ממוחשבת מחזור המכירות גדל בפועל בעשרות אחוזים, בעוד עלויות כח האדם פחתו.

במשך השנים פתחנו פרויקטים רבים באקסס להלן מספר דוגמאות:

1.מערכות CRM (קשרי לקוחות).
2.מערכות פיננסיות.
3.מערכות לתחום הארועם וקיטרינג.
4.מערכות הכוללות הפקת חשבונות,קבלות וחשבוניות.
5.סליקת כרטיסי אשרי , ממשקים למערכות חיצוניות.
6.מערכת להפקת תעודות וטרינריות.
7.ניהול הזמנות,מכירות ומלאי.

נשמח לשמוע על הצרכים שלכם, להקמת מערכת מידע באקסס או לתחזוקה של מערכת קיימת.

פרויקטים קשורים

olsi - author

Comments are closed.