מערכת יזכור להנצחת יקירכם

תוכנה לגבאי מערכת יזכור – לקהילות שזיכרון יקיריהן חשוב להן

את הצורך בתוכנות מותאמות אישית אנחנו מוצאים, לפעמים, במקומות הכי פחות צפויים. לפני מספר שנים פגשנו בקהילה באיזור השרון אשר ביקשה לעצב לעצמה מערכת נוחה ופשוטה לתפעול הישר מבית הכנסת, אשר תרכז את מפעלי ההנצחה של הישוב במקום אחד. בחשיבה משותפת הגינו והקמנו את מערכת "יזכור" ששדרגה באופן דרמטי את יכולות ההנצחה של בני המשפחות והיקירים, ומאפשרת מאותה העת ולתמיד הנצחה מכובדת וראויה בקרב הקהילה, בהתאמה אישית.

איך זה עובד?

מערכת יזכור הוקמה על מנת לאפשר לכם להנציח את יקירכם, ועוצבה כך שכל גבאי בכל בית כנסת יוכל להפעילה בקלות ובנוחות. המערכת מאגדת את רשימת יקיריכם שנפטרו, כולל שם הנפטר, שם אב ושם אם, תאריך לידה ותאריך פטירה, וכמובן כל מאפיין אחר שתרצו להוסיף, לבקשתכם – למשל, משפט על הנפטר, אנקדוטה יפה, מקום הקבורה או נסיבות הפטירה. המערכת מציגה את כל האזכרות הקרובות בתצוגה על גבי מסך המוצב בבית הכנסת,ושולחת מסרון (SMS) תזכורת לאיש הקשר שנרשם במערכת כשבוע לפני מועד האזכרה, במידה ואישר זאת.

המערכת נגישה לצפיה גם באינטרנט לכל המעונין.

 

כל אחד יכול להניח אבן משלו בבניין העד של הקהילה

המערכת, המיועדת לבתי כנסת אך מאפשרת התאמה פרטנית לכל מבנה קהילתי אחר, מרוכזת על ידי נציג הקהילה – אך בד בבד קיימת אפשרות  להוסיף דף הנצחה אישי לנפטר הקרוב אליו, בקלות ובפשטות, וכך לחקוק את דמותו בדברי הימים של הקהילה. נוסף על הנצחת הנפטרים, המערכת מעדכנת באופן אוטומטי אודות פרשת השבוע, וניתן להוסיף לה גם תכנים אחרים על פי דרישה – תזכורת על אירועים חברתיים, חגים ומועדים, צומות, מועדי הדלקת נרות, כניסת ויציאת שבת, דף יומי וכל רעיון אחר שיעלה על רוחכם.

 ניתן לראות את המערכת בלחיצה על הקישור מערכת יזכור

רוצים להביא את מערכת "יזכור" לקהילה שלכם? או רק לקבל פרטים נוספים? צרו איתנו קשר עוד היום

 

פרויקטים קשורים

olsi - author

LEAVE A REPLY

Your email address will not be published. Required fields are marked *