meeting with olsi

יש ארגונים שדורשים טיפול בהתאמה אישית: מחלקת פיתוח תוכנה באולסי מערכות מתמחה במתן המענה המדויק לצרכים של כל לקוח, למעלה משני עשורים

תוכנה מותאמת אישית – מעבודת יד מתישה וסזיפית למכונה משומנת

בשוק קיימות תוכנות מדף רבות אשר נמצאות בשימוש ע"י גופים, חברות וארגונים שונים. אולם תוכנות אלה הן ממש כמו שמלה כלה או חליפה בחנות בקניון: שימושית, נראית טוב, עושה את העבודה, אבל אף פעם לא תקלע בול. וכשם שלא נתפשר על כך שהלבוש ביום החתונה יהיה לבן אבל לא בדיוק בגוון, מתאים במידה אבל לא ממש נוח, או מגרד מבפנים – כך, עשרות מונים, אין שום סיבה שנתפשר על הנוחות היום יומית שלנו בעבודה כשזה מגיע למערכות איתם אנחנו מתפעלים את מפעל חיינו.

למה להשקיע בתוכנה מותאמת אישית ולא להסתפק בתוכנת מדף קיימת?

תוכנה מותאמת אישית עדיפה בשלושה מצבים מרכזיים:

  • כאשר הפתרון הנדרש לא קיים בשוק.
  • כאשר יש תוכנה בשוק שעונה על מה שהעסק צריך – אבל היא כוללת יישומים נוספים אשר מגדילים את נפחה ומסרבלים אותה, ומביאים לכך שהלקוח ישלם יותר על מוצר שבפועל הוא משתמש בחלק קטן ממנו.
  • כאשר מדובר בסטארט אפ – והתוכנה או האפליקציה הנדרשת היא חלק מהותי בו, ולכן מטבע הדברים היא עוד לא קיימת.

המפתח להצלחה: לשאול את השאלות הנכונות

מתן מענה אפקטיבי לכל לקוח אשר יקדם את העסק ביעילות המרבית, מצריך היכרות מעמיקה עם הצרכים של העסק. הצוות שלנו התמחה עם השנים בתחקור מעמיק של הצרכים והדרישות, המתבסס על שאילת שאלות מתודית. אנו מתמחים במציאת פתרונות יצירתיים בפרויקטים מורכבים ומאתגרים: אחרי האפיון הראשוני מתבצע איסוף מידע דקדקני ולימוד קפדני של הנושא, בכל פעם מחדש, המבטיחים את המוצר המוגמר האיכותי והנוח ביותר לתפעול עבורכם.

אז למה לבחור באולסי מערכות?

בגלל הניסיון, המקצוענות, היחס האישי וכי אנחנו לא משאירים אתכם להסתדר לבד. גם אחרי שתפרנו לכם את התוכנה בול לצרכים שלכם, אנחנו מבצעים בדיקות קבלה (QA) מקיפות שנועדו לוודא שהתוכנה אכן ממלאת את ייעודה, מספקים ליווי בתהליכי ההתקנה וההטמעה הכולל הדרכה ותמיכה טכנית, וכן מקפידים לבצע עדכונים ושדרוגים במידת הצורך.

אנחנו מזמינים אתכם להשתדרג: אתם תגידו מה – אנחנו נמצא את האיך

פרויקוים לדוגמא

היי, אם הגעת עד לכאן למה שלא ניפגש לקפה ועוגה, על חשבוננו כמובן

אז איך אתם שותים את הקפה שלכם?

לחצו על הכפתור הירוק וניפגש

ונשמע איך אנחנו יכולים לעזור לך