our programer

פיתוח לאינטרנט

עסק רציני מנגיש את עצמו ללקוחות שלו. האתר שלכם הוא חלון הראווה שלכם – והפיתוח שלו קובע אם הוא יהיה מזמין, ברור ומייצג.

 האתר הוא הלובי, הדלפק והפקיד

דמיינו את זה…

אתם רוצים לקנות כרטיס טיסה. ההצעה המשתלמת ביותר מפנה אתכם לאתר של חברת תעופה מסוימת. השעות והמחיר מתאימים לכם, אבל כשאתם נכנסים לאתר הוא נתקע, מסורבל ולא ברור. האם תעזו להזין את פרטיכם האישיים, לרבות כרטיס אשראי ומספר דרכון, באתר כזה? הסטטיסטיקות מראות שעד מהרה תעברו לחברה אחרת, גם אם ההצעה משתלמת פחות.

פיתוח לאינטרנט – רק אצל מקצוענים

לכל חברה יש צרכים אחרים; כל אתר מושך אליו לקוחות מסוגים שונים, המחפשים שירותים שונים. לכן תחום הפיתוח לאינטרנט מצריך, קודם כל, הבנה מעמיקה של צרכי העסק ולקוחותיו. המומחים שלנו ינתחו את קווי האופי של העסק שלכם ויבינו כיצד לתרגם אותם למערכות אינטרנט מתקדמות, מפותחות וקלות לשימוש לכל מי שמגיע אליכם.

לאולסי מערכות יש מעל ל-15 שנות ניסיון בפיתוח אתרים ואפליקציות אינטרנטיות(Web application). בית התוכנה שלנו התמחה בפיתוח פרויקטים בתחומים רבים, לרבות הזמנת והפקת דוחות, מנועי חיפוש, איסוף וניהול לידים ,קצירת מידע, מערכת דפי נחיתה, הפצת מסרים,ניוזלטרים,מכירה ואיפיון מוצרים אונלין, ניתן לראות דוגמאות בסוף העמוד.

אנחנו מנוסים בתכנות אתרים ומערכות מורכבות הדורשים יכולות מתקדמות יותר. כגון:

אתרי מכירה, אתרים משולבים CRM, ניהול ידע  ומידע כולל API מורכבים, שליפת נתונים ממערכות נוספות,הפקת טפסים מורכבים,סרויסים שונים ועוד.

5 סיבות טובות למה לעבוד דווקא איתנו

  1. אנחנו מנוסים במגוון רחב של תחומים – החל ב אתרי תדמית ודפי נחיתה,וכלה ב אתרים מתקדמים המשלבים מערכות מידע ממספר מקורות, ממשקים למערכות נוספות, מכירה ואפיון מוצר, שרותי מידע מתקדמים ומנועי חיפוש, אנו אוכלים קוד בשפות ובטכנולוגיות שונות לארוחת בוקר ,צהריים וערב כבר מעל ל 20 שנה.
  2. אנחנו ONE STOP SHOPאנחנו נותנים שירות מא' ועד ת', החל מקניית דומיין, אחסון ופתיחת תיבות דוא"ל וכיוצא באלה, המשך באיפיון פיתוח והטמעת האתר ועד ליצירת קשר עם סטודיו לעיצוב, קופירייטרים ,כותבי תוכן,עורכי סרטים ,מתרגמים, כדי להעניק לכם מוצר איכותי שלם.
  3. מלווים אתכם בשוטף – השקנו אתר? זה לא אומר שנפרדים – אנחנו גם נתחזק אותו עבורכם לפי הצרכים והבקשות שלכם, בהזנת תכנים שוטפת אם תרצו, הוספת עמודים ומדיה, ניהול שוטף של האתר, סיוע בקידום ועוד, ונוודא שהאתר שלכם נותר מעודכן בהתאם להתפתחויות הטכנולוגיות ודרישות השוק המתפתחות.
  4. מנהלים מעקב תדיר – אנו מקפידים לעקוב אחר ההתפתחויות בדפדפנים השונים, מנועי החיפוש והרשתות החברתיות ומגמות שונות העלולות להשפיע את האתר שלכם. על מנת לעדכן את האתרים של הלקוחות שלנו בפיתוחים הטכנולוגיים העדכניים ביותר.
  5. בגלל הטכנולוגיה – אנו מפתחים בסביבת net, בשילוב מסד נתונים microsoft SQL SERVER, ו- Php בשילוב מסד נתונים PHP mysql, יודעים לקבל ולשלוח מידע ולנהל מערכות מידע נוספות בארגון גם מבסיסי נתונים DB2, oracle ואחרים.

צרו אתנו קשר והתקדמו לליגה של העסקים הגדולים!

אתרים לדוגמא

היי, אם הגעת עד לכאן למה שלא ניפגש לקפה ועוגה, על חשבוננו כמובן !

אז איך אתם שותים את הקפה שלכם?

לחצו על הכפתור הירוק, ניפגש

ונשמע איך אנחנו יכולים לעזור לך